My favourite things-March

Ulubieńcy | Marzec 2016

 Hej! Co tam u Was? Jak Wam minął ten mroźny marzec? Ja cieszę się, gdyż już mamy wiosnę i pogoda z dnia na dzień jest coraz lepsza. Mamy kwiecień, czyli miesiąc dla mnie najbardziej stresujący w całym tym roku, ponieważ za dokładnie 13 dni rozpoczynają mi się egzaminy gimnazjalne. Mimo tego, że wszyscy mówią, iż te testy są łatwe, to i tak się boję. Ehhh..ale nie o tym ten post. Dzisiaj przedstawię Wam moich ulubieńców ubiegłego miesiąca.

1. Kosmetyki


Pierwszym moim ulubieńcem kosmetycznym jest mgiełka "Nude by Rihanna".  Jej zapach jest mocny i bardzo kobiecy, czyli idealny dla mnie. Również długo się utrzymuje, jak na mgiełkę. Możecie ją zakupić w Rossmanie. Naprawdę polecam!


Następnym moim faworytem jest pomadka Baby lips. Według mnie doskonale nawilża. Nie nadaje koloru, ale zostaje lekki połysk. Również jej cena też jest spoko, gdyż kosztuje ok.10 zł. Wszystkie pomadki Baby lips  są na plus!

2.Napoje



W marcu moje serce pokochało sok Kubuś marchew, brzoskwinia i jabłko. Uwielbiam jego smak! Od razu kojarzy mi się z dzieciństwem. Na pewno doskonale znacie ten napój i jego smak także kojarzycie. Mi akurat do gustu przypadł ta wersja Kubusia.

3.Dodatki


Ostatnio bardzo polubiłam różne dodatki do stylizacji. Akurat w marcu namiętnie nosiłam różne bransoletki. Najczęściej były złote z dodatkiem czarnego. Ich plusem jest to, iż pasują praktycznie do każdej stylizacji.

4.Muzyka

*Jetta-Take It Easy (Matstubs Remix)
*Twenty One Pilots-Stressed Out (Tomsize Remix)
*Oh Wonder-Technicolour Beat

5.Serial
 Serialem, który mnie urzekł w marcu był "Przepis na życie". Oglądałam go zawsze, jak byłam młodsza. Odkąd zobaczyłam jakiś odcinek w telewizji, postanowiłam powrócić do wspomnień młodzieńczych lat. Serial zawiera dawkę humoru, ale nie wszystko jest tam takie kolorowe. Jest dużo scen dramatu, smutku, ale także radości. Polecam obejrzeć.






7 komentarzy:

  1. Fajny blog :)
    Pozdrawiam! i zapraszam do mnie

    -------> http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Baby Lips to genialna pomadka i nawet Rihanna się znalazła :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tego Kubusia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń