50 facts about me

50 faktów o mnie, czyli poznaj mnie
Hej kochani! Nareszcie jest już weekend, co oznacza, że pora napisać posta. Jestem już na blogosferze 1,5 roku i pora napisać co nieco o sobie. Dzisiaj przedstawię Wam 50 faktów o mnie!

1. Nazywam się Natalia
2. Mam 16 lat
3. Urodziłam się 29.05.2000
4. Chodzę do 1 liceum
5. Jestem na profilu biol-chem, jednak nienawidzę biologii. Chciałam iść na profil mat-chem, ale nie ma takiego kierunku w moim mieście.
6. Chodziłam do Niepublicznego Gimnazjum. Te trzy lata wspominam, jako najlepszy okres w moim życiu.
7. Mieszkam w województwie Wielkopolskim
8. W przyszłości chcę się wyprowadzić za granicę. Najbardziej interesuję mnie opcja, aby wyjechać do Oxfordu.
9. Od 4 klasy podstawówki do 1 gimnazjum nosiłam moją SŁYNNĄ GRZYWECZKĘ, na której była tona lakieru. Ogólnie nie polecam.
10. Nigdy nie farbowałam włosów farbą.


11. Mam ok.174 cm wzrostu
12.
Kocham jedzenie. Jem bardzo dużo, ale nadal mam niedowagę
13.Moją miłością są psy. Kocham je
14. Mam jednego psa. Jest to suczka rasy beagel. Wabi się Luna.
15.W przyszłości chciałabym mieć skunksa. Wiem, że brzmi to absurdalnie, ale domowe skunksy są niesamowite. Wycina im się gruczoły odpowiedzialne za wydzielanie nieprzyjemnego zapachu i można je normalnie trzymać w domu. Zachowują się, jak pieski.
16. Nie słucham określonego gatunku muzycznego
17. Jednak najbardziej lubię dubstep i pop, ale innymi gatunkami też nie pogardzę
18. Jestem strasznie łatwowierna
19. Przez kilka miesięcy byłam okłamywana przez bliską mi osobę i wierzyłam jej we wszystko
20. Jestem bardziej realistką niż optymistką


21. Byłam tylko w jednym poważnym związku. Pozostałe nie mogę nazwać związkami.
22. Wierzę w przyjaźń damsko-męską
23. Czasami bym chciała się cofnąć do przeszłości i przeżyć niektóre momenty jeszcze raz
23. Mam dwie prawdziwe przyjaciółki. Z jedną poznałam się przez gg dwa lata temu i do teraz mamy świetny kontakt
24. W przyszłości chcę oddać 25 cm włosów na fundację
25. Mam strasznie wahania nastroju. Raz mogę być najszczęśliwsza na świecie, a po 5 minutach mogę już płakać26. Ze mną jest trudno wytrzymać, ze względu na specyficzny charakter
27. Nie ukazuję zbytnio uczuć
28. Jestem strasznie zazdrosna,ale jak napisałam wcześniej, nie okazuję tego za bardzo.
29. Uwielbiam podróżować
30. Chciałabym zwiedzić cały świat

31. Strasznie obrzydzają mnie owady
32. Nienawidzę rozmawiać z kimś przez telefon. Zdecydowanie wolę pisać sms'y
33. Uwielbiam przeglądać stare zdjęcia i wspominać
34. Chcę kiedyś zrobić sobie tatuaż
35. Jestem zakochana
36. Uwielbiam oglądać filmy o tematyce miłosnej i komediowej
37. Moimi ulubionymi serialami są: AHS, Skins, Faking it
38. W przyszłości chciałabym pójść na kosmetologie lub coś związanego z chemią
39. Kocham malować się
40. Dzięki makijażowi moja samoocena wzrasta
41. Uważam, że nasze życie jest zaplanowane i nic nie jest przypadkiem
42. Nawet jeżeli ktoś ważny dla mnie ma moją osobę gdzieś, to ja i tak będę się starała, tak długo, aż nie uznam, że to sensu nie ma.
43. Dla mnie historia kołem się toczy. Co roku jest to samo, np. we wrześniu zawsze się coś wydarzy, co zmieni mnie o 180*
44. Strasznie boję się lekcji języka polskiego u mnie w szkole, co nie zmienia faktu, że pani bardzo dobrze uczy
45. Uwielbiam spontaniczne decyzje
46.  Mam w rodzinie dwie babcie matematyczki, a jestem strasznie tępa z tego przedmiotu
47. Jestem uzależniona od telefonu
48. Chciałabym schudnąć z twarzy
49. W szkole mówią na mnie "krecik"
50. Kocham blogować

Koszula/Orsay
Jeansy/Bershka
Buty/CCC
No i mamy to. Mam nadzieję, że czegoś nowego o mnie się dowiedzieliście. Myślę, że wymieniłam najważniejsze fakty. Życzę Wam miłego weekendu. To tyle, papa. :)









4 komentarze:

  1. Przy niektórych punktach uśmiech mnie nie opuszczał :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham ahs!!
    http://julie-s-world.blogspot.com/2016/10/welcome-back-sweet-70s-fashion.html

    OdpowiedzUsuń