Decisions

One decision can change whole our lives 


Hej kochani! W dzisiejszym poście chciałam poruszyć pewną kwestię, która dotyczy decyzji w naszym życiu. Na pewno każdy z Was chociaż raz w swoim życiu miał do podjęcia trudny wybór. Jednakże zastanówcie się, że w ciągu dnia podejmujecie decyzje, które w jakiś sposób wpływają na waszą osobowość, wygląd, sposób patrzenia na świat, ogólnie chodzi mi tu o życie. Ja z takimi rozstrzygnięciami spotykam się niemal, że codziennie.  Może dla przykładu: masz do wyboru kilka ulic, restauracji, sklepów itp. jednak ty wchodzisz do tego jednego miejsca. Możliwe, że poznasz miłość twojego życia lub przyjaciela. Możliwości jest wiele! 



Takie sytuacje możemy nazwać "efektem motyla". To znaczy, iż zwykły przypadek prawdopodobnie zasądzi o naszej przyszłości. Jak wspomniałam wyżej zwykły wybór miejsca już ma na nas wpływ. Teraz pokrótce opowiem mój przykład z życia. Miałam do wyboru pójście do publicznej szkoły, do której uczęszczałam przez sześć lat lub iść do Niepublicznego Gimnazjum. W tej pierwszej placówce miałam znajomych. Nie chciałam nowego miejsca, znajomości i nauczycieli. Jednakże zaryzykowałam. Poszłam do niepublicznej szkoły. I co? Jestem z tego wyboru, jak najbardziej zadowolona. Poznałam wiele wspaniałych ludzi, którzy ukształtowali mój charakter na dobre. Również mój wygląd zmienił się. Stałam się zupełnie innym człowiekiem. Myślę, że lepszym. A u Was, jakie są sytuacje z życia, które nazwiemy "efektem motyla"? 




Crop top/H&M
Szorty/DIY
Buty/Vans

                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz