Defeat evil!

      Doceniaj ludzi wokół siebie
Hi my sunshine. Ostatnio miałam ciężkie dni. Przez ten czas zapomniałam doceniać, to co mam. Zaniedbałam parę spraw, dlatego chciałam napisać tego posta, aby Wam coś uświadomić. 


Jeżeli macie ciężkie dni, to nie mówcie od razu, że nic się z tym nie da zrobić. Ja takie podejście miałam. Jednakże zaufany mi przyjaciel  powiedział: "Nawet, jeśli zło przyjdzie, nie daj mu wygrać. Powiedz dość! Na pewno wygrasz tę bitwę". Po tych słowach naprawdę podniosłam się na duchu. Nagle zaczęłam spostrzegać świat przez różowe okulary.
Moi prawdziwi przyjaciele zostali, a fałszywi odeszli. Bardzo dziękuję tym, którzy są ze mną. Pozwolili wygrać mi bitwę. Wam też się uda.
Jest to krótki post. Poprzez niego chciałam Wam tylko pokazać, że dzięki bliskim nam osobom możemy pokonać zło!
"Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą" -Ksiądz Jan Twardowski



T-Shirt/C&A
Bluzo-kurtka/Sinsay
Szorty/H&M
Buty/Vans