Music everywhere

                    Music | Melody that builds our character

Hej kochani! Jak tam Wam życie mija? U mnie z dnia na dzień jest lepiej. Ostatnio wpadł mi pomysł, aby napisać posta o muzyce, a dokładniej o tym, czy ona rzeczywiście kształtuje nasz charakter. Może zacznijmy od krótkiego wstępu na temat muzyki.W życiu codziennym mamy do czynienia z rożnymi melodiami. Można je usłyszeć dosłownie wszędzie. Jednakże ludzie sobie jeszcze to dopełniają i słuchają muzyki dla własnej przyjemności.Każdy z nas słucha najróżniejszych gatunków. Niektóry preferują rap, inni pop, a jeszcze inni rock. Nie powinniśmy wyzywać kogoś przez to jaki gatunek słucha. To tylko i wyłącznie jego sprawa. Zresztą o gustach się nie dyskutuje!



Wracając do pytania, czy muzyka kształtuje nasz charakter i osobowość. Moim zdaniem tak. Wiele jest takich przypadków, gdzie poprzez słowa zawarte w zwykłej melodii, człowiek podnosił się na duchu, stawał się bardziej otwarty na ludzi oraz jego sposób patrzenia na świat stawał się inny. Również u niektórych ludzi gatunek, który słuchali decydował o ich ubiorze. Oczywiście nie we wszystkich przypadkach tak jest!



W moim przypadku jest tak, iż ja co miesiąc mam fazę na inny gatunek muzyczny, czy to na dubstep, pop, rock, rap lub muzykę klasyczną. Każdy z nich w jakiś sposób ukształtował mnie. Np. Dubstep sprawił, ze stałam się bardziej energiczną osoba, rap zmienił moje spostrzeżenia na pewne sprawy itd.

Mogłabym wymieniać i wymieniać. Jak widać muzyka nas kształtuje. Wy możecie mieć inne zdanie. Ja to oczywiście szanuję. Mam nadzieję, iż ten post Wam się spodobał. A wy jakie słuchacie gatunki muzyczne? Może one jakoś wpłynęły na Waszą osobowość.
Xoxo, Natalia.

8 komentarzy:

  1. To prawda. Muzyka kształtuje nasz charakter.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej słucham popu i zgadzam się z tym co napisałaś. Też nazywam się Natala ;D
    natala-kaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z tobą w 100%
    śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG: KLIK ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię koszule w kratę! super wyglądasz :*
    ja słucham w zasadzie wszystkiego, od popu, przez rock, aż do rapu! to zależy od nastroju :)
    Pozdrawiam!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula w kratę rządzi ! Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :))
    hyjsd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń