My favourite things-August

Ulubieńcy | Sierpień 2015

Hej kochani! Sierpień się kończy, a więc przyszedł czas na ulubieńców. Chciałabym Wam tylko przypomnieć, iż tylko kilka dni dzieli nas od rozpoczęcie kolejnego roku szkolnego. Myślę, że cieszycie się, ale znając rzeczywistość wcale tak nie jest.  No cóż, damy radę! A teraz zapraszam Was na ulubieńców tego miesiąca.

1. Kosmetyki

Pierwszym sprawdzonym u mnie kosmetykiem jest tusz do rzęs z Lovely. Po prostu ten tusz jest idealny. Wydłuża i pogrubia rzęsy, rozdziela je oraz nie daje efektu "pandy" po kilku godzinach. Również jego cena jest odpowiednia. Można go dorwać w Rossmanie za ok.10 zł.


Następnym moim wielbicielem jest eyeliner z Wibo. Dobrze się go aplikuje. Również utrzymuje się długo oraz jest wydajny, jest też  łatwo dostępny.

Ostatnim ulubieńcem kosmetycznym jest pomadka z Essence. Cóż tu mogę dodać...Ma prześliczny kolorek, długo się utrzymuję oraz jest bardzo tania. Kosztuje w granicach 10 zł. Zasługuje na duży plus!

2. Akcesoria, dodatki


W mojej nowej kategorii nie mogło zabraknąć słynnych szczotek z Tangle Teezer. Nie ma się, czemu dziwić, że tak dużo osób je poleca. Ich główną zaletą jest to, iż nie wyrywają oraz nie ciągną włosów.

Kaktusy stały się moją ulubioną ozdobą w tym miesiącu. Naprawdę, urzekła mnie ta roślina. Ładnie można sobie nią ozdobić dom, pokój itp. Również nie wymagają dużej pielęgnacji!

3.Napoje



Sierpień był miesiącem upalnym, więc nie mogło zabraknąć czegoś chłodnego. Mówię tu dokładnie o kawie mrożonej, którą piłam dosłownie codziennie. Robiłam ją sama, więc mogłam sobie na to pozwolić.

4.Muzyka

*Margaret- Heartbeat 
*A Great Big World- Hold Each Other
*Fall Out Boy- Centuries 

5.Film

W tym miesiącu moje serce skradł film animowany pt."Minionki- Jak ukraść księżyc". Ta bajka tryska pozytywną energią. Zakochałam się w Minionkach. Każda osoba powinna obejrzeć ten film. Obiecuję, iż Wam się spodoba.

No i to na tyle z ulubieńców. Mam nadzieję, że Wam się spodobały. A jakich Wy macie ulubieńców sierpnia?

Xoxo, Natalia




24 komentarze:

  1. Super post <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetni ulubieńcy! miałam ten sam eyeliner, ale kompletnie nie umiałam się nim malować i teraz gdzieś leży porzucony na dnie szuflady z kosmetykami xD
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też na początku nie umiałam, jednakże z biegiem czasu się nauczyłam.

      Usuń
  3. Ciągle słyszę i czytam dobre recenzję tego tuszu do rzęs i koniecznie muszę go wypróbować!

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie ! 10 zł to nie jest wielki majątek. ;)

      Usuń
  4. Tangle Teezery są świetne i bardzo poręczne, zmieszczą się do torebki, sama ich używam. O, ale masz fajne kaktusy ich plus to na pewno to, że nie trzeba ich podlewać :D

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tangle Teezery są świetne i bardzo poręczne, zmieszczą się do torebki, sama ich używam. O, ale masz fajne kaktusy ich plus to na pewno to, że nie trzeba ich podlewać :D

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaktusy powinno się podlewać raz w miesiącu. :D

      Usuń
  6. Świetni ulubieńcy. Ja również mam Tangle Tezzer <3

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy. Też lubię ten tusz. Moimi ulubieńcami sierpnia są zimne napoje i lody :D
    Zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham kaktusy, gdyby nie to, że mam kota który kocha lizać wszystko co zielone, na pewno miałabym ich parę!
    mogłabym liczyć na wejście w linki (back to school tag), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kawę mrożoną piła również codziennie, cały lipiec, cały sierpień!
    A może konkursik? Zapraszam: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post, uwielbiam TT. Kaktusy świetnie się prezentują, ale ja już kilka ususzyłam więc nie nadaje się nawet do roślin ,które nie wymagają specjalnej pielęgnacji, haha :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten tusz. Jest tani i dobry ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mam tą pomadkę z Essence, tylko nieco inny odcień :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń