Room Tour

My room | Black&Gray

Hej kochani! W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować Wam mój pokój, który nazywam "Królestwem". Od razu uprzedzam, moje Królestwo jest w stylu "tumblrowym"(Nie wzorowałam się tumblr!), czyli wygląda, jak większość pokoi dzisiejszych nastolatek. Góruje w nim szarość i biel.

To właśnie jest ulubione miejsce w moim Królestwie! Mogłabym przy nim siedzieć godzinami i by mi się nie znudziło. W tym miejscu upiększam siebie. Uwielbiam się malować. Jest to jedna z moim ulubionych czynności.




Na tej półce zawsze odpalam moje ulubione świeczki z Ikei. Również znajdują się tu różne książki. Powiedzmy, że jest to komoda wszystkiego. W szafkach są najróżniejsze rzeczy. 




Ehh..biurko głównie służy mi do odrabiania lekcji. Jak widzicie, za dużo rzeczy na nim się nie znajduje. Teraz podczas wakacji, za bardzo mi ten przedmiot nie służy.




Łóżko, to właśnie na nim spędzam najwięcej czasu, gdyż jest wygodne oraz koło niego znajduję się moja ukochana elektronika. Czego chcieć więcej? 


Tutaj nie mam, co pisać, oprócz tego, że na parapecie znajdują się moje ulubione rośliny-kaktusy.




Telewizor, który oglądam z mojego łoża. Nie wiem, co o nim napisać. Obok niego stoi szafa, w której trzymam moje kochane ubrania. Jestem zakupoholiczką, więc haha.

Tak się prezentuje pokój, gdy do niego się wchodzi. Według mnie jest bardzo ładny i oddaje cząstkę mnie. Nie wzorowałam się na żadnych strona, typu tumblr lub instagram. Po prostu uwielbiam biel, czerń i szarość. Mam nadzieję, iż post Wam się spodobał.
Xoxo, Natalia.

3 komentarze: