My favourite things-July

Ulubieńcy | Lipiec 2015

Hej kochani! Lipiec dobiega końca. Nie wierzę, że tylko miesiąc dzieli nas od rozpoczęcia roku szkolnego.
W tym poście chciałam pokazać Wam ulubieńców tego miesiąca. Mam nadzieję, że taka forma posta przypadnie Wam do gustu.

1.Kosmetyki 

Pierwszym ulubieńcem kosmetycznym jest odżywka Eveline 8w1. Po prostu ten produkt jest genialny. Po miesiącu paznokcie mi tak urosły, jak na zdjęciu. Nie łamią się, nie rozdwajają, są twarde. Polecam tę odżywkę w stu procentach!

Następnym genialnym produktem jest wcierka z firmy Jantar. Nic dodać nic ująć, tani kosmetyk, włosy mi szybko po nim rosły, odżywił mi je i dodał blasku.


Ostatnimi produktami z tej kategorii jest żel i tonik z firmy Ziaja . Uwielbiam Ziaję, więc to nie było dla mnie zaskoczenie, że kolejny raz ich kosmetyki przypadły mi do gustu. Żel i tonik sprawują się rewelacyjnie, nawilżają, odżywiają i nie zapychają porów.

2. Napoje


Nie muszę się tu chyba rozpisywać. W tym miesiącu głównym moim piciem była zwykła woda niegazowana.

3. Muzyka
*Sigma- Nobody to love
*A$AP Rocky- Everdyay
*No Frills Twins- Good times Australia 

4.Filmy

W tym miesiącu zdecydowanie wygrał film pt."Home". Naprawdę polecam każdemu tę produkcję. Opowiada ona o prawdziwej przyjaźni między kosmitą a Ziemianką. Jeżeli lubicie filmy animowane, to ten na pewno Wam się spodoba.

To tyle z ulubieńców. Mam nadzieję, iż nie najgorzej napisałam tego posta.
Xoxo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz