My favourite things-January


Ulubieńcy | Styczeń 2016
Hej kochani! Styczeń dobiega końca, a co za tym idzie? Uczniowie, którzy rozpoczęli pierwsi ferie wracają do szkoły. Te dwa tygodnie minęły mi dosłownie, jak kilka minut. Natomiast tym, którzy rozpoczynają swój urlop, życzę, aby ten czas spędzili jak najlepiej, a teraz zapraszam Was na ulubieńców.

1. Kosmetyki
Moim ulubieńcem jeżeli chodzi o usta jest zdecydowanie EOS. Świetnie nawilża, przepięknie pachnie i ma wygodne opakowanie. Jedynym jego minusem jest cena, która waha się między 20-25 zł. Aktualnie używam zapachu summer fruit.


Moim ulubionym lakierem w tym miesiącu jest najbardziej klasyczny kolor- czarny. Używam tego koloru najczęściej, ponieważ pasuje do każdej stylizacji. Nie trzeba go zmywać, gdyż ci nie pasuje do jakieś bluzki itp.


2.Zapach
Tegorocznej zimy, moje serce skradły perfumy z Playboya. Po prostu trafiają w dziesiątkę, jeżeli chodzi o mój gust. Pachną bardziej w kierunku słodkiego zapachu. Również w miarę długo się utrzymują, co też jest plusem.


3.Dodatki/ozdoby
Jeżeli chodzi o ozdoby do pokoju, to w tym miesiącu pokochałam zdecydowanie świeczki do pokoju o zapachu ciastek z ikei. Pachną po prostu nieziemsko, aż chciałoby się je zjeść! Również same w sobie sprawdzają się genialnie, jako zwykła ozdoba.



Podczas tego mroźnego stycznia nie mogło zabraknąć cosy socks. Uwielbiam ten moment, kiedy je
założę i mogę położyć się pod kołdrę z kubkiem ciepłej herbaty. Zapewne większość z Was też tak ma. W każdym razie w tym miesiącu ciepłe skarpetki to jest mój must have.



4. Napój
W okresie zimowym, moje serce należy do owocowych herbat. Akurat w styczniu bardzo polubiłam napój z Lipton Peach&Mango. Najlepiej smakuje bez cukru. Czuć w nim lekko mango i aromat brzoskwini. Polecam każdemu spróbować. Idealne na zimne wieczory!


5. Muzyka
*Selena Gomez- Hands To Myself
*Matheo feat Popek x Sobota x Białas- U mnie wszystko gra (Sugar Remix)
*Lukas Graham- 7 Years

6.Serial
W styczniu znalazłam serial pt."Skins" i od razu się wkręciłam. To jest coś genialnego. Ten serial ukazuję prawdziwe życie ludzi z dodatkiem humoru. Naprawdę, jeżeli wahacie się nad oglądaniem tego, to nie ma nad czym. Po prostu włączcie i humor Wam się od razu poprawi.

No i to tyle z ulubieńców stycznia. Mam nadzieję, że Wam się spodobały. Możecie w komentarzach pochwalić się swoimi ulubieńcami tego miesiąca! 




22 komentarze:

  1. Też używam balsamu Eos i dla mnie jest idealny ♥
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetni ulubieńcy ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajni ulubieńcy :) Też lubię piosenkę Seleny-Hands to Myself
    www.aleksandraolender.blogspot.com - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piramidki, to zdecydowanie moja ulubiona herbata :D Muszę skusić się koniecznie na balsam eos :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą herbatkę :) Eosa nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zakupić i przetestować, a co do herbatki to jest przepyszna :D :)

      Usuń
  6. Uwielbiam "Skins", a ta herbatka jest przepyszna! Ja ferie miałam właśnie jako pierwsza i tęsknię za tymi dniami wolności, eh

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio :c ja bym wolała mieć ostatnia ferie :/ A "Skins" są mega <3

      Usuń
  7. Skarpetki <3
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo eos ja również kocham <3

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te miękkie skarpetki^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiałam ciepłe skarpety i herbatę w tym miesiącu! Z resztą nadal uwielbiam haha

    Zapraszam na konkurs ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń