I'm back!

Małe wyjaśnienie+OOTD

Hej kochani. Nie było mnie tutaj przez pewien czas. Zostało to spowodowane, tym że nie miałam dostępu do komputera. Może pomyśleliście, iż mogłam pisać na telefonie bądź tablecie, jednakże tutaj na pececie posiadam zdjęcia oraz pisanie postów jest wygodniejsze.
Bardzo Was przepraszam za tę nieobecność! Jeżeli chcecie więcej OOTD lub Lookbook to piszcie w komentarzach. 
Teraz przedstawię Wam mój dzisiejszy strój dnia. Moja stylizacja jest w stylu codziennym. Można ją ubrać na zwykły chłodniejszy dzień . Włosy spięłam w kok, który nazywam "kupą" haha. Makijaż jest codzienny. (Jeżeli nie wiecie, jak go wykonać, to zapraszam do przeczytania mojego  postu pt."My everyday makeup routine"). Sklepy, w których kupiłam te ubrania macie wypisane na dole.
 








T-shirt/Primark
Blouse/Primark
Trousers/Top Secret
Trainers/Primark